Het is nu za mei 26, 2018 3:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Navigatiesysteem vrachtwagen
Nieuw berichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 8:58 pm 
Truckfanclub fan

Huidige werkgever: Vanlanduyt Denis
Is er iemand op de hoogte om een mini laptop als navigatie te gebruiken

Dank je

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 9:49 pm 
Zeer grote fan

Huidige werkgever: PWT Thermo
Heb het even gebruikt de laptop als gps, moet wel een gps ontvanger aanschaffen dan, had gps met hoogte en gewicht ook om in te geven maar was wel op 15,3" scherm en da is eigenlijk te groot want je bent een stuk van u zicht kwijt, de gps stuurde me soms ook wel langs een rare weg, dus ik gewoon men madam van TomTom erin ;) :mrgreen:

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: do okt 11, 2012 4:22 pm 
Grote fan

ghostrider schreef:
steven schreef:
ne keer op den toog kloppen waar ge hem gekocht hebt, en als dat niet lukt op iemand zijn oog. Da laatste veranderd niets aan het software probleem, maar lucht wel serieus op ! :wink:

wacht nog een week en bel ik weer maar dan zeg ik dat er ne advocaat bij komt plus al de kosten die heb gemaakt naar hen stuur
@jeroenmsk tomtom zegt dat ie geen route kan bereken voor vrachtwagens en dan over schakelt op autonavigatie omdat de kaart niet herkenbaar is de kaart zit in tomtom maar hij vindt hem nie heb toen een update gedaan en toen kwam er een foutmelding toen is de zever begonnen,ge kunt wel een europetruck kaart kopen(wat ik gedaan heb) via hen maar hij download niet,en nu zeggen die mannen da ik een webfleetnr moet hebben om te kunnen downloaden maar heb bij ARC een test laten doen en daar zeggen ze dat ie kapot is

ja ik heb ook een probleem met de mijne. ik moet mijne iedere morge resetten voor die signaal vindt. ik moet daar ook eens meebinnen gaan

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: vr okt 12, 2012 10:17 pm 
Grote fan

Ik heb ne 7100 truck.zeer tevreden over.
@jeroen: da heb ik ook gehad.Gewoon aan de pc hangen en zoeken naar updates via mytomtom en die updates downloaden .En het probleem is opgelost.

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: vr okt 12, 2012 11:13 pm 
Grote fan

witte schreef:
@jeroen: da heb ik ook gehad.Gewoon aan de pc hangen en zoeken naar updates via mytomtom en die updates downloaden .En het probleem is opgelost.

bij mij niet :evil: toen is het begonnen

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: za okt 13, 2012 11:15 am 
Grote fan

witte schreef:

daar zit ook een probleem. als ik aan de computer hang vindt die hem niemeer. komt er te staan niet verbonden terwijl wel aant het opladen is dus het systeem werkt normaal nog

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 8:21 pm 
Grote fan

In het begin heb ik da ook eens gehad dat ik een update wou doen.En telkens tijdens het installeren blokkeerde da met als gevolg dat ik niets meer op mijn toestel had staan.Want de huidige kaart word blijkbaar eerst verwijderd om daarna de nieuwe te installeren.Ik ben toen blijven proberen (zeker twee dagen) en uiteindelijk is het toch gelukt.Was blijkbaar een gekend probleem op dat ogenblik.
En dan overlaatst ook telkens ik de gps opstartte vond die geen verbinding behalve na een reset.Even wa gegoogled en ik moest em eens updaten.Dat heb ik gedaan en nu werkt hij terug perfect.

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 4:49 pm 
Grote fan

witte schreef:
In het begin heb ik da ook eens gehad dat ik een update wou doen.En telkens tijdens het installeren blokkeerde da met als gevolg dat ik niets meer op mijn toestel had staan.Want de huidige kaart word blijkbaar eerst verwijderd om daarna de nieuwe te installeren.Ik ben toen blijven proberen (zeker twee dagen) en uiteindelijk is het toch gelukt.Was blijkbaar een gekend probleem op dat ogenblik.
En dan overlaatst ook telkens ik de gps opstartte vond die geen verbinding behalve na een reset.Even wa gegoogled en ik moest em eens updaten.Dat heb ik gedaan en nu werkt hij terug perfect.

ja bij mij nu ook. ben terug naar de winkel gegaan en nu bleek het aan de kabel te liggen. hij deed wel opladen maar niemeer updaten. ne andere kabel en nu heb ik kunnen updaten en nu werkt hem weer goed

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 7:14 pm 
Zeer grote fan

Huidige werkgever: s'jegers
ik heb ne tom tom en ne snooper beide goede toestellen

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: zo jan 25, 2015 7:53 pm 
Grote fan

Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met een recente truck-gps en deze ook gebruikt voor ADR-vervoer? Zowel colli als tanks.

De laatste nieuw modellen van Snooper lijken me interessant, maar zou graag is de mening van gebruikers willen weten.
Want op de website van het merk zelf is het natuurlijk altijd allemaal mooi uitgelegd ;-).

Alvast bedankt

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: zo feb 22, 2015 4:45 pm 
Truckfanclub fan

ik gebruik de garmin nuvi dezl 760lmt - 7.0 advanced gps for trucks met adr functie en deze werkt zeer goed

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]